ملک مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)

میعادگاه مهدی باوران و مهدی یاوران

ملک مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)

میعادگاه مهدی باوران و مهدی یاوران

۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۶

مااهل کوفه نیستیم؟!

اظهارات عوام فریبانه و اخیرا وقیحانه ی دیپلمات های برتر جهان مرا آنقدر شگفت زده نمی کند که عده ای که گمان می کنند پیروی حقیقی ولایتند می گویند، هنوز آقا در مورد سیاست خارجی دولت یازدهم نظر مخالفی ارائه نداده است.

 

امام خامنه ای:

خوشبین نیستم92/8/12

من نگرانم93/12/21

به شدت دغدغه دارم94/1/20

بامذاکرات زیرشبح تهدیدموافق نیستم94/2/16

 

یکی به من بگه که دقیقا رهبری باید چه بگوید تا ما بفهمیم که ایشان با این روند مذاکرات مخالف هستند؟!

اما حیف که ما دانشگاهیان و نخبگان، خود را به خواب غفلت زده ایم و انگار که زرق و برق های دنیا و آینده ی شغلی مناسب و دغدغه های به ظاهر موجه، ما را به سکوتی عمیق واداشته است.

باشد که با لگد دشمن بیدار شویم...

فاعتبروا یا ألی الأبصار!

جدول جایگاه تعامل رهبری با دولتها

 

امام خمینی رحمه الله علیه:

بگذار باطلها هرچه می خواهند بگویند. بگذار باطلها شما را مرتجع بدانند. بگذار آنهایى که می خواهند براى دیگران زحمت بکشند، از ملت خودشان غافل‏ اند، از کشور خودشان غافل‏ اند، پشت کردند به ملت و کشور و براى شرق و غرب زحمت می کشند، بگذار آنها، کسانى [را] که در کشور خودشان و براى خودشان و براى استقلال خودشان زحمت می کشند، مرتجع بدانند. دنیا باید قضاوت کند که آیا ملتى که دشمنها را، جنایتکارها را، خیانتکارها را از صحنه بیرون رانده است و می خواهد آزادى براى خودش به دست بیاورد، می خواهد استقلال براى خودش به دست بیاورد، این ملت مرتجع است یا آنهایى که استقلال ملت ما را می خواهند سلب کنند، آزادى کشور ما و ملت ما را می خواهند از دستش بگیرند؟

بگذار دشمنها هرچه می خواهند بگویند. شما راه خدا را پیش بگیرید. شما راهتان واضح است. راه شما، راه خداست. راهى است که انبیاى خدا رفتند. انبیا را هم اینها مرتجع می دانند. اینها قرآن را هم کتاب ارتجاعى می دانند. لکن مطلب اینها نیست. اینها براى دیگران دارند زحمت می ‏کشند.

(صحیفه امام ج11 ص512)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
میلاد موحدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی