ملک مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)

میعادگاه مهدی باوران و مهدی یاوران

ملک مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)

میعادگاه مهدی باوران و مهدی یاوران

بسم الله

اگر دوستان صحبت های رهبری را با بسیجیان خوانده باشند(نه از صدا و سیما و سایت ها،چون هر کسی هر قسمتی که به نفع خودش هست را می گذاره!) ، شاید این سوال براشون پیش بیاد.

آقا که فرمودند با تمدید مذاکرات مخالف نیستند همچنان که با اصل مذاکرات مخالف نبودند، پس طبق این حرف، آقا با مذاکرات و روند و نتیجه ی آن مخالفتی ندارند.

پس چرا بارها فرمودند من به مذاکرات خوشبین نیستم؟

آیا نظرشون عوض شده؟

یا نه حرف همان است ولی در قالب حمایت از تیم مذاکره کننده و دولت کریمه و اینجاست که باید بصیرت به خرج داد تا حرف ولی و قصد او را فهمید.

«بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم، همچنانکه و به همان دلیل که با اصل مذاکرات مخالف نبودم،دلیلش را هم براى مردم بیان کردیم؛ بنده در سخنرانى دلایل آن را هم گفتم؛»


بنده سوالی دارم که با جواب دادن به آن، این شبهه حل می شود!

این دلایلی که آقا قبلا در سخنرانی ها بیان کردند چه بوده؟


جواب سوال را در بند دهم از سخنرانی 92/8/12پیدا کنید، البته پیشنهاد می کنم همه ی سخنرانی را بخوانید.

اینجا کلیک کنید


در واقع این تشویق حضرت آقا مثل همان تشویقی است که ملت ایران بعد از شکست تیم فوتبال ایران در مقابل آرژانتین در جام جهانی ابراز داشتند.

گفتند آفرین بر تو که تا دقیقه ی 90 گل نخوردی.حضرت آقا هم تشویق کردند تیم مذاکره کننده را که پس از شکست ننگین 3آذر92 در مذاکرات اخیر مسقط و وین تن به ذلتی دوباره ندادند.

اما قسمت های دیگری هم از صحبت های حضرت آقا هست که قضیه رو کاملا روشن می کنه.

قضاوت با شما...

 حقیقت مطلب را با ملّت در میان میگذاریم، به ملّتمان میگوییم، تا حالا هم فهمیدهاند، با دلایل متعدّد هم میشود این را قطعى و مدلّل کرد که قصد واقعى استکبار و غرب در مقابل ایران، جلوگیرى از رشد و اقتدار ملّت ایران است؛ قصد واقعى این است که از عزّت روز افزون ملّت ایران جلوگیرى کنند؛ مسئلهى هستهاى یک بهانه است،

 

اگر به توافق هم نرسیدیم، آسمان به زمین نمىآید، دنیا به آخر نمیرسد؛ خب، نشود. حرف درستى است. ما آنچنان که حالا آنها خیال کردند، ضرر نمیکنیم؛ تصوّر کردند که اگرچنانچه چنین بشود، چنان خواهد شد؛ نه، راه حل وجود دارد، راه حل همین اقتصاد مقاومتى است که ضربههاى دشمن را اوّل کم اثر میکند

 

ما نمیخواهیم اعتماد آمریکا را جلب کنیم. ما اصلاً به اعتماد آمریکا هیچ احتیاجى نداریم. ما نیاز نداریم شما به ما اعتماد کنید؛ اعتماد شما به ما، هیچ اهمّیّتى براى ما ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۷
میلاد موحدیان

نظرات (۴)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۵ علیرضا رحمت آبادی
وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ ماهم سری بزنید ونظر بدید.
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۶ علیرضا رحمت آبادی
بااجازتون من این مطلب رودروبلاگ خودم گذاشتم
خب بعدا شما چه نتیجه‌ای گرفتید؟! این نشون میده شاید مذاکره برای افزایش سطح فهم مردم ایران و شاید جهان مفید باشد.
پاسخ:
سلام علیکم
وقتی مردم از تاریخ گذشته عبرت نمی گیرن تاریخ تکرار میشه.
اگه آقا مذاکره رو اجازه میدن به این دلیل نیست که ایشان این سیاست رو قبول دارند چون بارها گفتند من به مذاکره خوشبین نیستم.بلکه این مانند اجازه ی پدری است که به فرزندش اجازه ی خطا کردن می دهد تا خودش بفهمد که کارش اشتباه بوده و دیگر تکرار نکند.
مردم ایران بعد از 60 سال پس گردنی خوردن از آمریکا بایذد آزموده را بیازمایند تا بفهمند آمریکا قابل اعتماد نیست.
واین به خاطر بی عرضگی ماست که مردم یادشان م رود.
چون ما کار نمی کنیم.

نمی‌خوام سفسطه کنم ولی چرا فقط در این موارد مردم باید از گذشته درس بگیرند و همیشه و همیشه و همیشه مردم باید درس بگیرند و هیچ یک از مسئولان از کارهای خود درس نمی‌گیرند و فقط یک عده‌ای از فرط شکم سیری(شاید) ادعای دغدغه موضوع هسته‌ای را دارند و در مسائل دیگر که بسیار ضروری و مورد نیازتر مردم هست هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند!!!!؟ آیا مسلئه کار، ازدواج، میزان درآمد ، رفاه، درمان، اعتیاد، فرهنگ و..... مردم اهمیت ندارد و فقط و فقط انرژی هسته‌ای مهم است البته نمی‌خواهم اهمیت‌های مختلف آن را زیر سوال ببرم! ولی شاید یک عده‌ای برای بقای خود نیاز  به داغ بودن این تنور دارند! چرا این موضوع باید داغ باشد؟! البته باید توجه بشود که چه گروهی همیشه تحت فشار هستند و باید مشکلات را تحمل کنند.! امید است فقط در این زمینه دغدغه نداشته باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی