ملک مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)

میعادگاه مهدی باوران و مهدی یاوران

ملک مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)

میعادگاه مهدی باوران و مهدی یاوران

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۶

از بیان حقیقت نترسیم...

به نام آن خدایی که به ما یاد داد حق را بگوییم هرچند به مذاق مردم تلخ آید...

قصد ندارم امید کسی را ناامید کنم، چراکه رئیس جمهور محترم فرمودند: «اجازه نمی دهم کسی امید مردم را ناامید کند»

فقط قصد دارم حقیقت را برای شما روشن کنم تا خود تصمیم بگرید که باید شاد بود یا خیر!

زیرا که گمان می کنم امید کاذب، ناامیدی حقیقی ملت را به دنبال خواهد داشت و این امیدواری دروغین بسی خطرناک تر از ناامیدی حقیقی است.

البته ما ناامید نیستیم...

وضعیت ما از نظر وضعیت فرهنگی و امنیتی و تحصیلی و رفاهی و... بسیار بهتر از وضعیت مشابه همسایگان و کشورهای منطقه است و اینکه 6کشور دنیا یک طرف و جمهوری اسلامی نیز یک طرف میز می نشینند، نشان از قدرت ماست، لذا از آینده نا امید نیستیم اما نگرانیم چون آقای ما فرمود من نگرانم و جدا دغدغه دارم و خوشبین نیستم و..

اما در مورد توافق نامه ی وین(برجام)

شاید شما جزو کسانی باشید که اصولا خطوط قرمز رهبری برایتان مهم نباشد و تنها برداشته شدن تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصادی برای شما اهمیت داشته باشد.

شاید هم جزو کسانی باشید که رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات را ملاک و معیار خوب یا بد بودن یک توافق ارزیابی می کنید.

جزو هر گروهی که باشید تفاوتی ندارد؛ جواب سوالات شما در فایل های زیر موجود است:


متن انگلیسی توافق نامه وین

متن فارسی توافق نامه وین

تطبیق توافق با خطوط قرمز

آیا تحریم ها لغو می شود + میزان رعایت خطوط قرمز

تحلیل متن محور تواق نامه وین- دکتر خلیلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
میلاد موحدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی